O produkcie

Przechodzenie na formę cyfrową to nie tylko trend — to coraz częściej konieczność. Większość klientów używa już kanałów online i mobilnych każdego dnia, dlatego firmy muszą zadbać o to, aby świadczyć swoje usługi na wysokim poziomie i aby miały one jak największą funkcjonalność. Z kolei instytucje finansowe muszą znaleźć równowagę między bezpieczeństwem online a wygodą użytkowania przez klientów. W takich sytuacjach przydatny jest produkt Kaspersky Fraud Prevention, który umożliwia rozwój kanałów internetowych i mobilnych bez wpływu na bezpieczeństwo czy użyteczność.


  • Cyfrowa autoryzacja

    Łatwość użytkowania przez klientów wpływa na ich lojalność oraz Twoją reputację. Wykrycie przejęcia konta następuje jeszcze przed dokonaniem transakcji. Kaspersky Fraud Prevention umożliwia działanie zgodnie z wymogami prawa lokalnego i rozwijanie firmy we własnym tempie.

  • Analiza holistyczna

    Odkryj charakterystyczne dla Twojej branży schematy oszustw — pranie pieniędzy w bankowości, oszustwa w programach lojalnościowych, zautomatyzowane narzędzia do gier i hazardu i wiele więcej. Badając oszustwa dokładniej, znajdując połączenia między zdarzeniami i poszerzając obraz sytuacji, możesz zapobiegać przyszłym atakom zawczasu.

  • Analiza i usługi

    Zaawansowana analiza umożliwiająca zarządzanie zdarzeniami, silniki ryzyka i systemy do zarządzania informacjami i zdarzeniami bezpieczeństwa. Usługi konsultingowe i profesjonalne świadczone przez globalnych ekspertów od zapobiegania oszustwom, a także nasza umowa serwisowa z klientami.

Klienci docelowi

Rozwiązanie spełnia wymagania w zakresie ochrony bez względu na ograniczenia firm.

Studia przypadków

Dowiedz się, w jaki sposób firmy chronią się przed oszustwami i pracują na dobrą opinię użytkowników dzięki Kaspersky Fraud Prevention.

  • 
		KBC                                
    KBC                                

    Rozwiązanie:

    KBC to czołowy bank europejski i grupa ubezpieczeniowa, która dostarcza swoje usługi finansowe 10 milionom klientów…

  • 
          Banco Pichincha
    Banco Pichincha

    Rozwiązanie:

    Banco Pichincha to jeden z największych banków w Ekwadorze, który posiada 3,1 miliona klientów. Ma 297 oddziałów...

Wykorzystywane technologie

  • Wielokanałowe wykrywanie oszustw z wykorzystaniem uczenia maszynowego

    Kaspersky Fraud Prevention zapewnia bezpieczeństwo zarówno w kanałach internetowych, jak i mobilnych. Zastosowanie zabezpieczeń na urządzeniu i na koncie sprawia, że klienci mają zapewnione bezpieczeństwo na wszystkich frontach. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, takich jak analiza behawioralna, urządzenia i środowiskowa, biometria behawioralna i bezklientowe wykrywanie szkodliwych programów, wspierane uczeniem maszynowym, Kaspersky Fraud Prevention zapewnia wykrywanie szkodliwych aktywności zarówno proaktywnie, jak i w czasie rzeczywistym, jeszcze zanim zostaną zrealizowane.

  • Dopasowana analiza zagrożeń cyberbezpieczeństwa

    Nasz globalny zespół ds. badań i analiz udostępnia szeroką wiedzę na temat krajobrazu zagrożeń. Nasi konsultanci ds. zapobiegania oszustwom szerzą wiedzę ekspercką na temat problemów w świecie cyberbezpieczeństwa oraz oferują usługi reagowania na incydenty dla najbardziej złożonych ataków i oszustw. Stosowane przez Kaspersky podejście HuMachine, które łączy doświadczenie człowieka, technologię uczenia maszynowego i analizę wielkich zbiorów danych, dba o wysoki poziom ochrony i wydajności.

  • Łatwość obsługi przez klientów

    Nasze rozwiązanie chmurowe gromadzi zdepersonalizowane dane z kanałów online i mobilnych. Ten wielki zbiór danych, pochodzący od milionów użytkowników, jest używany w celu utworzenia wzorców „dobrego” i „złego” zachowania, przy pomocy uczenia maszynowego. Dzięki tym wzorcom możliwa jest autoryzacja uwzględniająca ryzyko, dzięki czemu nieszkodliwi użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp do kanałów cyfrowych bez dodatkowej autoryzacji, a oszuści są wykrywani już na początkowym etapie swojej działalności. W efekcie użytkownicy są jeszcze bardziej zadowoleni, klienci szczęśliwsi, a koszty zapobiegania oszustwom niższe.

24/7

Pomoc techniczna na najwyższym poziomie i profesjonalne usługi

Profesjonalna pomoc dostępna zawsze, kiedy jej potrzebujesz. Dostępna w ponad 200 krajach, 34 biurach na całym świecie, 24/7/365. Skorzystaj z naszych pakietów pomocy technicznej na najwyższym poziomie lub skontaktuj się z naszymi specjalistami, aby mieć pewność, że maksymalnie wykorzystujesz swoją ochronę od Kaspersky.

Ryzyko

W miarę wzrostu firmy pojawia się coraz więcej zagrożeń; wzrasta również zapotrzebowanie na wszechstronne zapobieganie oszustwom. Kaspersky Fraud Prevention zapewnia proaktywne wykrywanie w czasie rzeczywistym takich zaawansowanych oszustw jak:

  • przejęcie konta,

  • kradzież tożsamości,

  • manipulowanie transakcjami,

  • boty i zdalne narzędzia administracyjne,

  • szkodliwe oprogramowanie i phishing,

  • ataki z wykorzystaniem narzędzi zdalnej administracji,

  • narzędzia do automatyzacji oszustw,

  • zwiększona złożoność ataków.

Aby dowiedzieć się, w jaki sposób prawdziwe cyberbezpieczeństwo może wspomóc strategię ochrony w Twojej firmie, skontaktuj się z naszymi ekspertami.