Kaspersky Secure Mail Gateway

Kaspersky Secure Mail Gateway

Kaspersky Secure Mail Gateway to w pełni zintegrowany system pocztowy i rozwiązanie do ochrony poczty w postaci jednego, gotowego do użycia urządzenia wirtualnego. Rozwiązanie jest oparte na popularnym produkcie Kaspersky Security for Linux Mail Server i zapewnia ochronę nowej generacji poczcie e-mail przed znanymi i nieznanymi zagrożeniami, łącznie ze spamem, phishingiem i wszelkiego rodzaju złośliwymi załącznikami.

Rozwiązanie jest łatwe w instalacji i zarządzaniu, dzięki czemu oszczędza czas, jaki trzeba poświęcić na codzienne zadania związane z pocztą i bezpieczeństwem, a równocześnie zapewnia nagradzaną ochronę i zwiększa produktywność użytkowników.

    • Gotowe do użycia urządzenie wirtualne

      Fabrycznie przygotowane urządzenie wirtualne odpowiednie dla wszystkich najpopularniejszych platform, w tym VMware ESXi i Microsoft HyperV. W systemach fizycznych bez systemu operacyjnego może stanowić jedno wszechstronne rozwiązanie — gotową do użycia dystrybucję bramy pocztowej.


    Funkcje wielowarstwowej ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem

    • Wielowarstwowa ochrona przed zagrożeniami - wspomagana chmurą za pośrednictwem Kaspersky Security Network

      Rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway zawiera najnowszą wersję wielokrotnie nagradzanego silnika od firmy Kaspersky zabezpieczającego przed szkodliwym oprogramowaniem i dodatkowo otrzymuje informacje w czasie rzeczywistym z wykorzystującego chmurę rozwiązania Kaspersky Security Network (KSN). W ten sposób to rozwiązanie do ochrony serwera poczty dla systemu Linux jeszcze lepiej wykrywa i usuwa szkodliwe załączniki w odbieranych wiadomościach e-mail, w tym exploitów, nieznanych i zaawansowanych złośliwych programów.

    • Filtrowanie szkodliwych adresów internetowych – wspomagane chmurą za pośrednictwem Kaspersky Security Network

      Dzięki aktualizacjom w czasie rzeczywistym otrzymywanym z chmury filtrowanie szkodliwych adresów internetowych blokuje e-maile, które zawierają linki do zainfekowanych witryn lub złośliwych plików.

    • Wykrywanie złośliwych makr/formantów ActiveX w plikach pakietu Office

      Osadzanie złośliwych skryptów w plikach pakietu Office to popularna technika używana m.in. przez bardzo niebezpieczne programy, takie jak ExPetr/Petya/NotPetya. Ochrona nowej generacji od firmy Kaspersky zapewnia skuteczną ochronę przed takimi zagrożeniami.


    Filtr spamu i treści

    • Silnik antyspamowy

      Nasz silnik zapewniający ochronę przed spamem wykorzystuje dwie wydajne technologie: Enforced Anti-Spam Updates Service (EASUS), która korzysta z technologii push, bezpośrednio z opartego na chmurze systemu Kaspersky Security Network, do dostarczania aktualizacji w czasie rzeczywistym. Poprzez zmniejszenie „okna aktualizacji” z 20 minut do mniej niż 1 minuty technologia EASUS zwiększa ochronę przed najnowszym spamem i jego epidemią. Wspomagane chmurą filtrowanie reputacji — potrafi ocenić podejrzane e-maile, umieścić je w kwarantannie, a następnie ponownie sprawdzić je po zaktualizowaniu informacji. Zwiększa to ochronę przed nieznanym spamem i zmniejsza liczbę fałszywych alarmów.

    • Ochrona przed phishingiem z wykorzystaniem chmury

      Nasz nowy moduł zapewniający ochronę przed phishingiem otrzymuje aktualizacje w czasie rzeczywistym z opartego na chmurze systemu Kaspersky Security Network, co umożliwia skuteczniejsze wykrywanie i blokowanie wiadomości e-mail zawierających łącza do stron phishingowych.

    • Wykrywanie wiadomości masowych

      Istnieje możliwość skonfigurowania zbiorów zasad chroniących użytkowników przed niechcianymi wiadomościami masowymi.

    • Kwarantanna antyspamowa

      Podejrzane wiadomości są umieszczane w kwarantannie antyspamowej, której zarządzanie odbywa się za pomocą interfejsu webowego. Istnieje możliwość przeglądania wiadomości zapisanych w kwarantannie.

    • Ocena poziomu prawdopodobieństwa spamu

      Teraz organizacje użytkujące program MS Exchange mogą korzystać z kryterium Spam Confidence Level (SCL), dzięki czemu użytkownicy mogą definiować działania w odniesieniu do wiadomości zgodnie z progami SCL.

    • Ulepszona obsługa znaków

      Obsługa znaków wykorzystywanych na całym świecie (inne niż łacińskie) w adresach e-mail.

    • Wykrywanie fałszywych domen Unicode

      Kaspersky Secure Mail Gateway wykrywa teraz wiadomości zawierające oszukańcze domeny Unicode, czyli takie, w których użyte zostały symbole Unicode wizualnie przypominające znaki w oryginalnych adresach pocztowych i adresach internetowych.

    • Wielowarstwowa ochrona archiwów

      Teraz rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway rozpoznaje i blokuje określone typy plików w archiwach i obiektach złożonych, umożliwiając wykrywanie wewnątrz archiwów wielowarstwowych — często wykorzystywanych przez oszustów.

    Obsługa integracji

    • Integracja z Kaspersky Anti Targeted Attack Platform

      Rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway może zostać zintegrowanie z platformą KATA — Kaspersky Anti Targeted Attack Platform i wysyłać do niej kopie wiadomości w celu ich przeskanowania. Na podstawie wyników skanowania poszczególne wiadomości mogą zostać zablokowane. Podejrzane wiadomości są umieszczane w kwarantannie rozwiązania KATA, a zarządzanie nimi odbywa się za pomocą interfejsu webowego.

    • Integracja z Kaspersky Private Security Network

      Dla organizacji, które nie mogą uczestniczyć w Kaspersky Security Network (KSN), rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway umożliwia teraz integrację z Kaspersky Private Security Network (KPSN). Po zintegrowaniu z KPSN aplikacja może lokalnie wykorzystywać jej bazę reputacji aktualizowaną o najnowszą analizę zagrożeń globalnych, bez konieczności wysyłania jakichkolwiek danych poza obszar organizacji.

    Przejrzyste monitorowanie i raportowanie

    • Integracja z Kaspersky Security Center

      Kaspersky Security Center to łatwa w użyciu konsola zarządzająca firmy Kaspersky umożliwiająca monitorowanie zabezpieczeń na wszystkich serwerach poczty Linux – w tym klastrów. W przypadku wystąpienia incydentu bezpieczeństwa administrator systemu jest o nim informowany automatycznie.

    • Obsługa funkcji pomocy technicznej

      Specjaliści ds. pomocy technicznej mogą teraz uzyskiwać dostęp do kopii zapasowych i osobistych czarnych/białych list użytkownika za pośrednictwem standardowego interfejsu webowego, w sposób nieodczuwalny dla administratorów systemu i użytkowników końcowych.

    • Pulpit nawigacyjny

      Sieciowy pulpit nawigacyjny umożliwia szybki podgląd stanu i monitoringu, łącznie z informacjami na temat ostatnio wykrytego złośliwego oprogramowania.

    • Pełna obsługa protokołu SNMP (Simple Network Management Protocol)

      Obsługa protokołu SNMP umożliwia monitorowanie dowolnego typu zdarzenia za pomocą związanych z nim zdarzeń i pułapek.

    • Zarządzanie poprzez internet i CLI

      Zarządzanie aplikacjami może się odbywać za pomocą konsoli webowej lub interfejsu wiersza polecenia (CLI).

    • Szczegółowe i elastyczne raporty w formacie PDF

      Konfigurowalne raporty ułatwiają monitorowanie i analizowanie ochrony oraz polityk.

    • System powiadomień

      Administratorzy i właściciele dokumentów otrzymują informacje o incydentach związanych z naruszeniem zasad, dzięki czemu mogą podjąć natychmiastowe działania.

    • Szczegółowe dzienniki

      Szczegółowe informacje na temat wszystkich działań produktu są rejestrowane automatycznie, co ułatwia identyfikację przyczyny problemu.

    • Rozszerzone możliwości pomocy technicznej

      Teraz możesz wygenerować archiwum informacji dotyczących działania aplikacji i wysłać je do działu pomocy technicznej firmy Kaspersky. Autoryzowani użytkownicy konta w pomocy technicznej mogą uzyskiwać dostęp do raportów związanych z wydajnością aplikacji.

    • Rozszerzone powiadomienia

      Zaplanuj i skonfiguruj powiadomienia dla użytkowników o wynikach przeskanowanych wiadomości. Takie powiadomienia zawierają listy najnowszych wiadomości w kopii zapasowej.

    • Integracja z systemem SIEM

      Jeśli korzystasz z systemów SIEM, rejestry mogą być teraz generowane w typowym formacie zdarzeń (CEF), wzbogacając obraz bezpieczeństwa w firmie o zdarzenia związane z pocztą.

    Łatwa instalacja i zarządzanie

    • Prosta instalacja

      Wdrożenie rozwiązania Kaspersky Secure Mail Gateway jest tak łatwe jak wdrażanie maszyny wirtualnej na podstawie szablonu. Wszystkie komponenty są wstępnie skonfigurowane, aby działały bezproblemowo — nawet podstawowa konfiguracja pozwala na integrację z infrastrukturą IT.

    • Integracja z usługą Active Directory i OpenLDAP

      Integracja pomaga w konfigurowaniu reguł i zasad. Komunikacja między rozwiązaniem Kaspersky Secure Mail Gateway a serwerem LDAP może być szyfrowana przy użyciu protokołu TLS lub SSL.

    • Zaawansowane zasady zarządzania ruchem pocztowym

      Rozwiązanie firmy Kaspersky ułatwia wdrożenie grupowych zasad i reguł skanowania.

    • Obsługa protokołu IPv6

      Podczas tworzenia reguł ruchu można używać nazewnictwa IPv6 dla adresów internetowych.

    • Skalowalna architektura

      Cały system można łatwo migrować z serwera testowego do środowiska produkcyjnego, dzięki czemu system można dokładnie przetestować, zanim zostanie wdrożony.

    • Prosta aktualizacja

      Oprócz ręcznego uruchamiania aktualizacji dla modułów chroniących przed wirusami, spamem i phishingiem można również zdefiniować ich całkowicie automatyczną instalację.

    • Redukcja kosztów i zwiększenie wiarygodności

      Kaspersky Secure Mail Gateway jest dostarczany jako urządzenie wirtualne obejmujące:

      • agenta przesyłania poczty,
      • produkt Kaspersky Secure Mail Gateway,
      • system operacyjny Linux,

      Dzięki temu otrzymujesz w pełni zintegrowaną bramę pocztową wraz z systemem bezpieczeństwa poczty e-mail, bez konieczności borykania się z problemami związanymi z kompatybilnością oraz zależnościami. Uproszczenie wdrożenia i możliwości kontrolowania wydatków związanych z zarządzaniem pocztą i ochroną pozwala na zredukowanie kosztów.

      Ponadto – z racji tego, że pracujesz z urządzeniem wirtualnym – korzystasz ze zwiększonej odporności na awarie. Gdy pojawią się jakiekolwiek problemy ze sprzętem, rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway może zostać błyskawicznie wdrożone na innym hoście.

    • Uproszczenie zadań administracyjnych

      Z racji tego, że system operacyjny, agent pocztowy i oprogramowanie bezpieczeństwa zostały uprzednio zintegrowane, Twój zespół nie musi posiadać umiejętności zarządzania systemami Linux. Co więcej, pojedyncza i wydajna konsola webowa pozwala administratorom kontrolować wszelkie aspekty zarządzania pocztą i jej ochroną. Poprzez uproszczenie codziennych zadań administracyjnych, Twoi ludzie mogą mieć więcej czasu na inne projekty. Rozbudowane funkcje związane z raportami pozwalają na generowanie własnych dzienników zdarzeń i raportów w formacie PDF, a przetwarzanie ruchu w oparciu o role umożliwia obsługiwanie poczty z uwzględnieniem grup nadawca-odbiorca. Integracja z systemem SIEM umożliwia śledzenie alertów e-mail w ramach kontekstu zdarzeń w całej firmie.

    • Zwiększenie produktywności użytkowników

      Eliminując większą ilość spamu, dbamy o to, by użytkownicy nie byli rozpraszani. Z kolei znikomy współczynnik fałszywych trafień oznacza, że liczba wiadomości e-mail nieprawidłowo identyfikowanych jako spam jest bardzo mała. Niezależne testy konsekwentnie potwierdzają wysoką jakość naszych technologii filtrowania spamu. Najnowsza nagroda SPAM+ pochodzi od organizacji Virus Bulletin za skuteczność rzędu 99,99%. Rozwiązanie Kaspersky Secure Mail Gateway łączy wysoki poziom ochrony z najlepszą wydajnością, zwiększając w ten sposób efektywność działania firmy.

    • Zapobieganie kosztownym incydentom z obszaru bezpieczeństwa i atakom typu ransomware

      Połączenie skutecznej ochrony nowej generacji przed szkodliwymi programami, spamem i phishingiem zabezpiecza przed wszystkimi scenariuszami ataku za pomocą poczty elektronicznej, w tym infekcji złośliwym oprogramowaniem i kampanie spamowe obejmujące szeroki wachlarz celów, od tworzenia botnetu i szpiegostwo po oszustwa finansowe i ataki ransomware.

    • Ochrona zawsze na czasie

      Nasz globalny system Kaspersky Security Network (KSN) odgrywa centralną rolę w dostarczaniu najświeższych informacji na temat cyberzagrożeń:

      • Ochrona przed spamem – łącznie z usługą Enforced Anti-Spam Updates Service (EASUS) oraz filtrowaniem uwzględniającym reputację (dla adresów URL).
      • Ochrona przed szkodliwym oprogramowaniem – łącznie z filtrowaniem uwzględniającym reputację (dla plików)
      • Ochrona przed phishingiem.

      Dzięki temu Twoja firma jest chroniona niezależnie od ewolucji krajobrazu cyberzagrożeń.

    • Wymagania sprzętowe

      • Wolne miejsce (ESXi datastore): 100 GB
      • Pamięć (RAM): 4 GB
      • Procesor przynajmniej 4-rdzeniowy
    • Wymagania programowe

      Dla wdrożeń wirtualnych:

      • VMware ESXi 5.5 Update 2.
      • VMware ESXi 6.0.
      • Microsoft Hyper-V Server 2012 R2

      Dla interfejsu sieci Web:

      • Mozilla Firefox 49 lub nowszy
      • Internet Explorer 11 lub nowszy
      • Google Chrome 61 lub nowszy
Wchodzi w skład:

Nie jesteś pewien, które rozwiązanie bezpieczeństwa jest odpowiednie dla Twojej firmy?